Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Publicitate prin Bluetooth
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Tehnologia Bluetooth, reglata sa devina cea mai rapida tehnologie adoptata din istorie reprezinta una dintre cele mai avansate tehnologii de comunicatie fara fir. Cu putere mare de transfer al datelor si consum foarte scazut de energie, actionand pe distante de pana la 500m, Bluetooth se afirma ca fiind mijlocul prin care toate echipamentele care ne inconjoara pot interactiona fara a fi nevoie sa fie indreptate unele spre altele (de ex. telefonul mobil la calculator sau laptop).

MVcom - Bluetooth este un dispozitiv care permite transmiterea si receptionarea pe telefonul mobil a unor materiale publicitare (spoturi video, logo-uri, wallpaper-uri etc.) prin intermediul tehnologiei wireless, device ce a inregistrat deja numeroase succese.
Avantaje:
- Acest sistem de comunicare se bucura in primul rand de caracterul informativ inedit;
- Adaptabilitatea functiilor device-ului la nevoile de comunicare si targetul fiecarui brand, permite amplasarea lui pe diverse alte suporturi (MVcom - MAXI, TV Screen-uri, mobilier stradal, panouri publicitare), in diferite locatii (cluburi, galerii comerciale etc.);
- Rezistenta la nou a consumatorilor este combatuta prin intermediul vizualurilor-suport ale device-ului, ceea ce-i confera un grad ridicat de credibilitate si mai mult, incita curiozitatea acestora;
- Cu siguranta, cel mai mare beneficiu obtinut prin acest canal de comunicare este dat de rata de retransmitere a spotului, ceea ce conduce la un cost/hit foarte mic;
- Un spot bine realizat care ajunge chiar si la un procent mic din targetul campaniei, asigura - prin prisma ratei mari de retransmitere - atingerea unei plaje largi din intregul target;
- Canal de comunicare directionata, care atinge targetul intr-un interval de timp redus.

Alte aplicatii:
- Intr-un mod absolut inedit, metoda MVcom-Bluetooth poate fi si una de sondaj. Server-ele pot identifica terminalele GSM carora le vor transmite selectiv mesaje publicitare. Astfel, odata identificat "nucleul tare", aceste server-e pot trimite de exemplu catre "telefoanele" ce compun "nucleul tare", o invitatie privind accesarea unui site unde detinatorii telefoanelor urmeaza sa comunice datele lor de identificare.
- In promotiile blitz, cel mai mare avantaj al acestui mediu de comunicare este dat de rapiditatea cu care poate fi evaluata eficienta campaniei. Intr-un interval de timp foarte scurt (aproape instantaneu) se poate masura rata de raspuns la mesajul campaniei.
Din Gura in Gura